Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2011 10:15 - Бяло, черно?А може би любов?
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 1068 Коментари: 0 Гласове:
2



Нека да си представим най-простата схема на живота – черно-бялата. Светът разделен на две с ясна разделителна граница между Рая и Ада на земята. Всичко е просто и ясно. Или Да или Не. Няма по средата, няма може би, няма ще видим. Или си в дясно или в ляво от тази разделителна линия. И на света има само Рай или Ад. Тогава ако попитам някои от вас къде се намират, ще ми кажат, че са се родили в Рая, а после нещо е станало и животът им се е превърнал в Ад, някои направо са се родили в Ада и там са си останали, малка част са се родили и са останали в Рая и още по-малка са се родили в Ада, но някакси са превърнали живота си в Рай. И тези последните се броят на пръсти и обикновено пишат книги за това и хората се учат от тях. Това според мен е най-трудния урок – където и да си, каквото и да имаш или нямаш да се стремиш към своя Рай, към своето щастие, към своята светлина без да се предаваш, отказваш, да ставаш когато паднеш и отново да продължаваш. Но... за да стане това трябва първо да повярваш, че има Рай, че има безусловна,има всеприемаща те любов, има щастие, има място на света където всичко, ама всичко винаги е наред. Има светлина. Но за да повярваш, това първо трябва да стане в твоето сърце и душа. Когато започнеш от там, когато ти го постигнеш вътре в себе си, тогава ти ще знаеш какво е, как изглежда, как се диша до него, как мирише и когато го срещнеш навън, на улицата, на поляната ще го разпознаеш. Много момичета търсят "принца", но самите те не знаят как изглежда той, и ако го срещнат имат всички причини да го пропуснат, да не го разпознаят. Когато търсим нещо трябва да знаем какво е. Трудно се търси съкровище, което знаем, че съществува, но нямаме представа как изглежда. Чувам много хора да казват "като го срещна ще го/я позная, ще знам че е той/тя, ще разбера, че ме обича". Как мили хора ще стане това, като вие самите не занете какво е това любов, как се обича? Запалете първо любовта в себе си, научете се какво е това любов, какво търсите, по какъв признак ще разберете кой ми обича. Аз например днес разбрах това и ще ви споделя своята "тайна": Ако някой дойде и ме погледне в очите и ми каже "Всичко е наред и всичко ще е наред. Повече нищо лошо няма да ти се случи", така че да му повярвам, ако аз се почуствам като "добре дошла у Дома", тогава ще съм готова да повярвам, да си отворя изцяло сърцето и да остана... А вие? Какво ще ви накара да навлезете в Рая и ... да останете там, без да тичате обратно в познатия ви мрачен Ад на вашето минало?


Тагове:   рай,   любов,   ад,   избор,   дуалност,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2556212
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697