Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2011 12:00 - Трагедиите в живота ми
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 1123 Коментари: 1 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Трагедиите в живота ми Днес най-тържествено се разделям с трагедиите си. Стига вече дойде време за погребване. Имам чувството, че вече много време се държа като в траур, уж никой не е умрял, а нещо нямам чувството за живост.  Все нещо ми липсва, все нещо го няма за да се почувствам достатъчно жива. Плаче ми се, трагично ми е. Защо ли? Защото се разделям с трагедиите в живота ми. Как се появиха ли? Сега ще ви разкажа... Бяхме на гости на един виден журналист, който тогава в моя ученически размер на съзнание бе равен на колос. Той бе останал вдовец и демонстрираше много явно своя траур. До толкова силно, афиширащо и фалшиво, че той направо крещеше от болка, наравно с безсрамните му погледи към коленете на ученичките. Нещо не ми се връзваше с тогавашния ми морал и разбирания. Детската ми главица отказваше да разбере логиката, но съм запомнила неговия мъдър израз, изказан бавно и с тежест "Във всеки едни живот има поне по една трагедия". И аз явно тогава съм "осиновила" това изречение като мою верую и в стрежът си  да си придавам тежест и важност, за да мога да се чувствам, като същита тази важна личност, аз превръщах в трагедия всяко събитие, дори тези с размерите на муха. Мили мой журналисте, мили мои творци, което творите търсейки музата си в болката, страданието, нещастието, бедността, тормоза, чашката, цигарата... бъдете живи, здрави и ...сбогом. Днес освобождавам съзнанието си от необходимостта си да създавам трагедии. Свободна съм. Днес погребах небходимостта си от трагедиите на живота си... Елате ми на гости... голям смях ще падне, защото, нали знаете останаха ми само комедии и е, и тук-таме по някоя любовна романтична история. Вселбата започва. ©Victoria Levi-Reuven  



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. qbylkovcvqt - Ех, че хубава покана! :)
22.07.2011 11:26
Ех, че хубава покана! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2556315
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697