Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2011 08:48 - Прошката е за силните
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 1358 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Прошката е за силните, защото тя дава сила В един етап от живота си разбрах, че за да напредна нататък трябва да поработя върху доверието си към хората. За целта трябваше да им простя за всичко, което са ми направили. Но това можеше да стане, САМО, ако го приема за истина, че това, които съм отказвала да си го призная,  наистина е станало. Да погледна нещата в очите и да приема, че това не е нещо, което ми се е струвало, че ми се е привидяло, че не съм сигурна, че не е било така, че може би.. и т.н. Това са събития, които са станали и са ме наранили. И те са факт. Престанах да се самоотричам, престанах и да се заблуждавам с отричане. Това е било. Това е факт. След като навлязох в събитията, смело и решително, с отворени очи, след като се докоснах до болното място, вече можех да реша какво да правя с него – да го дразня все повече с непрекъснатото си връщане  назад в спомените си или да го намажа с мехлема на прошката и да го излекувам. Избрах второто. Простих им. На всички, които съзнателно или не ме бяха наранили. Способността ми да прощавам ме правеше все по-силна  и здрава. Да кажеш на човечеството – Вие повече нищо не можете да ми направите, защото колкото и да е страшно това, което ми правите, аз няма да ви нося, вас и вашите дела, повече в сърцето си. Аз днес ви освобождавам от затвора на спомените си, освобождавам и себе си от вас и.... продължавам нататък. И ако ми се случи пак нещо подобно, ще попитате вие,... е тогава ще прочета това, които съм написала тук и ще простя пак... Прошката е сила и тя е за силните... Самата мисъл, осъзнаването, че изборът е в твоите ръце, че ти решаваш как да постъпиш дава сила и чувство за власт върху живота ти. Слабите таят злоба, страх, желание за мъст... помнят и това ги омаломащява още повече. Изисква се много сила да запазиш и държиш спомените си заключени и да се стараеш да помниш, да не забравиш това, което си направил ти или другите... Тогава това заема вниманието ти назад във времето. Помислете си как бихте карали колата си, ако гледахте през цялото време назад? Аз повече нямам сили за това. Искам си енергията обратно... искам си свободата на избора как да реагирам... Простих и си върнах цялата свобода... голямо облекение и освобождение се получи... Колко ми е леко сега... изпълнена съм с нови сили за нови дела... А вие?      


Тагове:   спомени,   минало,   сила,   свобода,   прошка,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2545651
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697