Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2011 09:08 - Човечност
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 940 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Човечност...?

Сънувах сън, странен сън – аз вървя из тесните и тъмни проходи, в недрата на една скала, водена от светлината на една свещ, която някой бе запалил и движеше пред мен. Стигнах до пещера, в която свиквайки с тъмнината, различих фигура на свил се в ъгъла човек. Слаб, изтощен, той едвам намираше сили да диша. Като че ли бе захвърлен и забравен от всички. Приближих се към него и го попитах "Как се казваш?", а той прошепна – "Човечност". Вдигнах го бавно и внимателно на крака и  двамата поехме заедно по пътя назад към светлината. Подкрепих го на изхода на пещерата и го извадих на светло от забравата.

Тогава аз се превърнах в бял гълъб и полетях.

Изглежда, това, че извадих Човечността си на яве, ми даде достатъчно сили, свобода и крила за да полетя.

А вие? Как стои въпроса с Човечността при вас?

©Victoria Levi-Reuven

11-10-11

Ние от Училище по щастие обявихме днешния ден за ден на Човечността. Какво направихте или планирате да направите днес, водени от Човечност? Споделете с нас...




Гласувай:
5



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2555306
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697