Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2011 13:45 - Разсърдих се на Господа
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 907 Коментари: 0 Гласове:
3



Как ти, който говориш за свободен избор,

не ме попита преди да се родя?

Не ми каза какво ме чака,

Не ме подготви за живот сред  мрака.

 

Как ти Боже, който любов ми обеща

Не ме срещна нито с една обичаща ме душа.

Как ние с теб си  живеехме в мир

А тук на земята съм принудена да бъда "вампир".

 

Как се Боже оцелява

В този шум и тази врява?

Всички са като на състезание

Животът, казвам ти, е направо изтезание!

 

 И отговори ми Господ с неговата светлина,

Която отново стопли моята душа:

"Ти си една любима душа,

Ти си силна, знаеща светлина.

Ти познаваш енергията на любовта

Ти съзнаваш на избора, важността.

За това те  изпратих на майката Земя

Да разбереш какво е живот без светлина

Как се без избор живее

Как се без любов старее.

Не ти харесва това.

Недоволстваш...

Зарадва ме  сега.

Не случайно ти се доверих.

И не сбърках като те открих.

Промени се...

Спомни си...

Какво е любовта...

Какво е светлина...

Какво е свобода...

И ги въведи там в живота си на майката Земя.

От "Диалог с Господа"

31.10.11

©Victoria Levi-Reuven


 


Тагове:   диалог с господа,


Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2545680
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697