Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2012 14:50 - Мухльо :)
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 2525 Коментари: 4 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Имам един любим виц:
Една жена казала на съпруга си:
- "Ти си мухльо, най-големият мухльо на света, ако има международно състезание за мухльовци, ще спечелиш второ място".
-"Ама защо, жена, нали каза, че съм най-големия мухльо на света, защо второ място".
- "Ами, защото си мухльо!"
И аз днес си мисля, мухла ли съм, след като не се целя в звездите, след като съм "скромна" и се "задоволявам с малкото", след като ми липсва амбицията и ме  е страх да бъда най-най и да бъда първа между първите, хей там на високото, където по върховете брулят най-силните ветрове?
Дали вече съм пораснала дотолкова, че да не ме е страх от ветровете? От хорските думи и от брулещите и режещи бурии хули?
Защото който не иска вятър, да си стои в къщи, при мухльовците, нали така? :))
А вие мухльовци ли сте?



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kass - :)
12.01.2012 15:21
все съм се чудела откъде е произлязла думата "мухльо", и все си мисля, че е от мухъл... Тъй, че всеки който не е хванал мухъл не може да бъде "мухльо/а" :)... Много хора изкачили го изпадат в депресия :)...
Поздрави!
цитирай
2. alarmonline - Ако мога да избирам
12.01.2012 16:25
бих предпочел Марианската падина пред Еверест:)
цитирай
3. kasnaprolet9999 - Не би трябвало, от малка ме брули ...
12.01.2012 22:31
Не би трябвало, от малка ме брули вятъра:)))
цитирай
4. maralxxx - за малко да съм аз :)
12.01.2012 23:40
Май се разпознах някъде там...във вица :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2555648
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697