Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2012 11:42 - Думите...
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 1111 Коментари: 0 Гласове:
3



Думите...

Виктория Леви-Реувен

Думите са сила, вече знаете това, и точно за това е важно да се научим как да ги използваме така, че да градят, а не да рушат – нас самите, плановете ни, бъдещето ни, връзките ни, отношенията ни, кариерата ни, любовта ни.

Голям шум се вдигна за това, че собствениците на сайтове и интермрежи запазват думите ни, архивизират ги и по този начин се превръщат в техни собственици. Никой не може да притежава нашите думи по-добре от нас самите, защото точно ние сме техните производители, ние сме тези, които сме вложили своята енергия в тях.

Точно като стиховете и тестовете на песните – много хора могат да ги издекламират, да ги изпеят, но всеки ще вложи в тях своята енергия, своето намерение и с това ще ги промени, няма да бъдат вече напълон наши, но и какво от това...

Ето и аз сега ви пиша с думи, които вие вече естествено познавате, познавате тяхното значение, начин на писане и изказване, но все пак с тези принадлежащи на всички ни думи, аз пиша точно това, което аз мисля и което изразява моето намерение.

За това аз не стискам думите си, пуснала съм  ги да летят свободно по света, и за това съм благодарна на интермрежите, че ги публикуват, архивират, грижат се за тях, може би по-добре и от мен и така ще могат да ги предадат  и да стигнат до все повече хора. Защото аз обичам думите си, радвам им се, хубаво ми е, че точно чрез думи мога да изразя мислите, чувствата си... но аз съм и отговорна за думите си, познавам силата им и искам да я използвам за доброто на всички ни.

Думите са интрумент и като такъв е хубаво да го опознаем, да "пречетем указанията за ползване" и чак тогава да боравим с тях. С думи може да се жонглира, но и убива...

Поемете отговорност за думите си, стойте зад тях, така че те наистина да изразят вашето истинско намерение, а то е може би... любовта, красотата, мира... бъдещето на Планетата...

Ако ли не, по-добре замълчете, прекратете разрушаването, замърсяването...

Хубаво е да настъпи тишина и точно в тази тишина да започнем от начало да сътворяваме новото, хубавото, доброто... красивото, мирното, обичащото, приемащото...бъдещето...

14.1.12 г.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2545542
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697