Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2012 20:51 - Пеперудата на една душа
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 1001 Коментари: 0 Гласове:
3



 Под стъклена чаша пеперуда затворих.

Душата си моя с пепел посолих.

 

И гледа пеперудата и преграда не вижда.

И се моли душата, че самотата предвижда.

 

Да хвръкне пеперудата не успява.

Душата ми моя все наранява.

 

Пръха с криле, но се чувства на тясно.

Душата ми се оглежда страхливо наляво - дясно.

 

Пеперудата да излети не успява.

Душата моя себе си обвинява.

Как може? Какво става? Да литна какво все ми пречи?

Душата си спомня всичките себеобвинителни речи.

 

А ако пеперудата своя на свобода пусна

Какво ли ще стане с моята душа грусна?

 

А ако да полети не успее?

А ако душата ми е забравила как да запее?

 

Беше време в далечното минало забравено

Когато душата и перерудата в темпо забавено

Летяха наоколо и се смееха и забавляваха

И една на друга любов си даряваха.

16.06.2012

 

 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2556455
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697