Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2012 13:52 - Добра или лоша?
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 1841 Коментари: 4 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Омръзна ми да бъда Добра жена!

Казвам го без капчица хумор. Омръзна ми! Стига вече!

От съвсем началото на  живота ми са ме учили да бъда "добро дете и да слушкам...", после "добро момиче и пак да слушкам..." и след това дойде естествения ред на "добра жена и пак да слушкам..."

 Да, ама не!... Не искам повече!...

Дакато съм си учила житейските уроци, какво съм разбрала, че е това да си добра? Да слушаш другите и ти да мълчиш, т.е. да премълчаваш и когато те боли, да остъпваш, да се правиш на сляпа/глуха/глупава и че не обръщаш внимание и не забелязваш, че другите те използват, че те пререждат, че те избутват.

Но.... това го правят лошите. Аз като добра трябва да си мълча, да се усмихвам и това е... А, да и още нещо – да си гледам работата, което значи да свърша колкото може работа, както моя така и на другите...  Май излезе, че да си добра е да си "балама"? Доста загубена картинка се получи. Не е ли ясно защо не съм доволна от това, че съм добра... Е, свърши се и с това... След това решение ще съм много по-лоша жена...

Когато потърсих картинки в Гугел за да илюстрирам есето си с израза "лоша жена", излязоха едни такива полегнали по гръб, усмихнати и забавляващи се жени в минимално облекло...

Е, щом това е лоша жена, нима е толкова лошо да си лоша? J

 




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kasnaprolet9999 - Мисля, че твоята представа за добра ...
06.08.2012 16:07
Мисля, че твоята представа за добра жена не е правилна. Добра е тази жена, която успява да направи така, че вълкът да е сит и агнето цяло, т.е. в цялата какафония от грижи да не забравяш себе си и своите нужди. Добрата жена не е жертва, но и не лежи по цял ден по гръб, тя умее да разпределя работата и да изисква от другите. Върховно постижение е да научиш и другите да работят за теб, но с усмивка и така, че това да им носи радост. Иначе с камшика всеки може:))
цитирай
2. victoriavselena - kasnaprolet9999
06.08.2012 18:28
Много си права, за това и сега променям "пълнежа " на понятията си и ги изчиствам от криво-разбраност :)
цитирай
3. neprosvet - "Да си добър не означава да страдаш за грешките на другите"
07.08.2012 11:28
Не си спомням кой го беше казал.
Поздрави!:)
цитирай
4. victoriavselena - лоша жена
18.08.2012 15:15
Вчера, след като помолих съседа ми да си плати дълга за 4 месеца за дом съвет, той ме нарече Лоша жена. Нима вече съм изпълнила желанието си?
Не съм щастлива и доволна от това.
Май трябва да променя смисъла на думата добра, вмесот да се правя на лоша.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2554701
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697