Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2012 14:04 - Извинете, грешка...
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 937 Коментари: 1 Гласове:
3



Разбъркала съм любовта с отрова,

а после поглъщала съм я с шепи цели векове.

Това, което хората с името Любов наричали,

това, с което в Любовта се вричали

е нямало нищо общо с любовта.

Кога открила съм това?

Когато своята душа събудих

и тя след дълъг сън разказа ми за Любовта.

Любовта, тя не съдържа нито болката,

нито страданието, нито омразата и ревността.

Тя, Любовта, красавица е тя.

Кипри се и се закача, смее се и си подскача.

Весела е Любовта и добродушна.

Малко наивничка и простодушна.

Чиста, като моята душа.

Детинска си е тя...

Носи само щастие, светлина...

Всичко друго, не е тя... Любовта

©Victoria Levi-Reuven

 

 

 

 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. henzelski - Няма грешка!
06.11.2012 18:05
Любовта е чиста тя
като твоята душа! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2556060
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697