Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2012 12:08 - Насилникът в мен
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 853 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 05.11.2012 12:14


 Посветено на всички жени, преживяли насилия в каквато и да е форма

Насилникът в мен напира,

иска да ми каже сбогом.

Насилникът в мен до стените ми опира

иска  да си ходи С Богам.

Насилникът от мен прелива

иска да ми каже, време е за край.

Насилникът в мен остъпва

Настъпи времето за Рай!

 

Насилникът в мен го няма вече

Насилникът в мен умря

За да възкръсне с нова сила едно мъничко човече

Което весело с мен, освобождаващо се смя.

 

Намерил в мен  пролука

посял той своите семена

и в детсвото в мене "сгазил лука",

Днес, той пуснат е на свобода.

 

Свободна от насилници съм днес.

Свободна съм и от насилие

Любовта в мен прие превес

и се разля с ново изобилие.

© Victoria Levi-Reuven

 




 

 

 

 

 

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2556315
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697