Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2014 12:55 - Майски размисли
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 1913 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Агнето и вълкът в мен – малко логически разсъждения

Ако всичко е в мен, то и ангнето и вълкът и те са в мен, отражение на светът около мен. Нали познавате хората с една такава "телешко-овча" тъпа физиономия, която блее "Вълчо, ела ме изяж!" Е, добре, аз я притежавам, като външна проява на вътрешното ми блеещо агне. Освен това имам и един такъв ненаситен вълк, който цял живот преследва агнета облизвайки се и ръмжейки насреща ми.

С една дума – САМОИЗЯЖДАМ СЕ!

Тогава за да настъпи така любимият ми мир в мен, би трябвало да ги сдобря и да намеря соломонови решения на ниво "И вълкът сит и агнето цяло". Но както знаете вълкът кожата си мени, но нрава не" за това реших да се отнеса първо към него и да задействам своята най-силна професионална черта – задаването на въпроси.

Попитах го "Какво, ако се случи/стане ти ще се почувстваш сит?"

Знаете ли какво ми отговори този ненаситник "Ами, ако ти ме хвалиш и ми обръщаш внимание, ако си така ласкава и мила с мен както с твоето куче , то и аз ще си клатя опашката пред теб и ще се задоволявам с много по-малко. Това, за което съм гладен в същност е твоето внимание."

Приех го – логично! Ще трябва да се променя. От днес започвам да му гладя козината с много любезност и искрена любов. Сключихме вирно споразумение и аз продължих.

Попитах агнето "Какво ще ти помогне да си махнеш табелката на която пише "Ела, вълчо изяж ме!", не разбираш ли че така само се слагаш под ножа или налиташ на устата на вълка".

То наивно поклати  глава и изблея "Виктория, не бях се замисляло за това, че аз приканвам вълците към мен. Но може би, защото от както съм се родило все ви вменяват, че съм жертва съм създадено и аз искам някакси да приключа по-бързо с това за  да знам, че съм си изпълнило  житейската си мисия."

Голяма каша, голямо нещо. Но ако всичко си дойде на мястото и се окаже, че аз нямам нужда от вълк и агне в себе си или наистина успея да ги помиря?

Ех, колко хубав би тогава света....

 

 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. victoriavselena - П.П.
01.05.2014 13:48
П.П.
Пишейки това осъзнах, че Вълкът в нас не е създаден за да заплашва живота на Агнето, т.е. да се самоизяждаме, а да пази и защитава агнето от въшни нападения. Той трябва да бъде настраната на агнето и тогава двамата, обединени заедно ще се защитят и ще построят един по-красив вътрешен свят.
Ние се превръщаме в Жертви, САМО КОГАТО нашата защитна система, т.е. Вълкът се обърне против нас самите. Тогава нямаме никакъв шанс за успех, защото в нас е зареден кодът на предателството.
Сега въпросът е, дали това е генетично заредено или е въпрос на възпитание?
И това е валидно във всяка система – помислете си за ролята на войската и полицаите в държавата?
цитирай
2. melin - Винаги трябва да се стараеш в Све...
01.05.2014 14:52
Винаги трябва да се стараеш в Светлината да виждаш любовта към ближния и относно този еталон да се самопроверяваш.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2545341
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697