Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2015 16:07 - Змей Горянин
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 2124 Коментари: 0 Гласове:
2



  Когато бях малка в един момент изглежда съм престанала да вярвам в силата на Доброто и съм започнала да мечтая за Злото. То да дойде за ме спаси. Защото Доброто не помагаше. Та нали бях добра, толкова се стараех да бъда добра с всички, да съм възпитана, учтива, отстъпчива, да помагам, да подавам ръка, да се уча, да слушам мама и татко, учителите, дори съучениците, но... от това нищо не излизаше, аз пак си страдах и бях често "прецаканата". Правех всичко по книгата, а резултатите не се получаваха, ,успехите не идваха. Тогава още не знаех, че са ми връчили да се уча по грешна книга. Правех нещата по книгата, но това не беше Книгата. А може би бе Книгата за някой друг, но не моята Книга...

 

Доброто не ме спасяваше, дори в лицето на мама и татко ме нараняваше. Тогава аз вечер си мечтаех за Злото - за великия Змей Горянин, който бълва огън и жупел от поне трите си глави и идва да ме спаси. Всички се страхуваха и бягаха от него, отдалечаваха се и ме оставяха на мира.

Е, нямах толкова много приятели, но за това пък моят Змей горянин бе добър и верен приятел и отстраняваше вредителите и причинителите на болките и нараняванията. Обичах си моят Змей Горянин, в по-тежки моменти от живота ми дори бяхме се превърнали в нераздели. Все заедно си ходихме. Той си сипеше огъня или поне ръмжеше заплашително и не спасяваше от всичко мърдащо. Не се чувствах сама, беззащитна и онеправдана. Змеят отмъщаваше на всички и никой не оставаше ненаказан.

Добър приятел бе Змей Горянин. С него се чувствах силна, защитена и сигурна. Но,..... когато пораснах, установих, че освен него не са ми останали никакви други приятели, той бе разгонил всичките....

Оказах се сама... 

В стремежа си да разгонвам "лошите" не бях допуснала и "добрите". Сигурна, защитена, но и сама...

Освен Змея си нямах никого друг на света. Не се доверявах на никой друг. От друга страна по-добре бе да се отдалечавам

и от хората, които харесвам и обичам, защото си знаех, че Змеят няма да пощади никого.

Как се със Змей разделя?

Как след толкова много и верни години служба се изпраша Змей в пенсия?

А ако се разделим кой ще ме пази и защитава?

А имам ли нужда от защита? Това не значи ли че още вярвам, че съм в опасност?

Вече разбрахте как се казва моят огнен Змей, нали?

 

А може би е време вече като голяма Жена да повярвам в силата на Доброто и да оставя Злото да си отиде...

Въпроси...

 

Имам още толкова много въпроси...




Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2555285
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697