Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2015 16:57 - За гнева
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 2750 Коментари: 0 Гласове:
3



 Не се гневете и не се сърдете на себе си когато сте сърдити и гневни на другите. Не увеличавайте гнева си с още гняв и още вина. Така или иначе вие сте гневни защото се чувствате безсилни, безпомощни, виновни.
Под всеки гняв се крие една болка. Колкото по-голяма е болката, толкова по силен е гнева, защото неговата цел е да отдалечи другите и да защити вас.
Не се гневете на себе си, че сте гневни.
Отнесете се с разбиране, с милосърдие, с емпатия.
Аз се гневя? А като че ли имам причина. Няма безпричинен гняв.
Сигурно ме боли!? А ако ме боли, трябва ли да се сърдя на себе си или да се прегърна и утеша. Целувката по коленцето лекува болката.
А душата? Какво ще я излекува?
Пак любовта. Същата любов от целувката ...
Всеки път когата се сърдех ми се караха, наричаха ме лоша и непослушна, обиждаха ме и ме караха да се чувствам виновна. Сърдеха ми се, че се сърдя.
И за това и аз се сърдех че се сърдя.
Познавате ли и тези, които се сърдят на себе си като ги боли?
Същото е - липса на милост към себе си, съчувствие и емпатия.
Не се сърдете, че сте сърдити, не се чувствайте виновни за това.
Прегърнете се, утешете се, приемете се.
Така и гнева ви ще се стопи много по-бързо, а и настроението ви ще се възстанови към по-добро, а от там и здравето и отношенията ви с другите.
Обичайте се....
Защо кучетата ни обичат безусловно, а ние да не можем?



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2545663
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697