Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2016 08:16 - Да приемеш промяната
Автор: victoriavselena Категория: Забавление   
Прочетен: 1096 Коментари: 0 Гласове:
2



 Отново за Промяната Природата(естественото) носи промяна. Няма два еднакви мига, сезона, години, дървета, тревички, птички... Всички са различни. Природата носи промяната в себе си. Да я отрече може само Системата, която е създадена изкуствено и то така, че да носи блага на точно определени хора, които ЕСТЕСТВЕНО е, че ще бъдат на страната на ИЗКУСТВЕНОТО. Има естествена трева, например, но тя е много променлива и задено с това изисква грижи, за това Системата измисли изкуствена трева - вечно зелена и малка променлива, но ... изуствена. Човекът до теб се променя и изисква грижи и внимание, за това систевата измисли Робота - непроменящ се, но ИЗКУСТВЕН. Доматите, плодовете, зеленцучите - естествените се развалят бързо (променят се) за това изчислиха и изкуствените - по-малко грижи, по-малко промени. Без вкус и с малка полезност и много вреда. Но е по-лесно. Аз, старомодната съм все още за ЕСТЕСТВЕНОТО, т.е. природното. Т.е. истинското. Обичам Истината. Винаги съм била за това. Тези, което са за фалша (а той е на мода сега!) обичат козметика, пластични лица, много пласмаса, дори в храната, найлонова храна, подсладена вода, изкуствени отношения на мир, повърхностност, без никаква дълбочина. Сега е на мода химията, докато аз все още съм на страна на физиката... Такива ти ми неща... Да си творец, това е да носиш промяната в себе си. Да си творец, това значи да си осъзнал че с теб и без теб светът не е един и същ! Да приемеш промяната, това е да приемеш живота и да го пресътворяваш ден след ден. Това е да се пресътворяваш себе си и да се създаваш все по-прекрасен. Но за това се изисква само едно - да си отвориш очите и да разбереш, че промяната е неизбежна и да приемеш това. Благодаря Виктория
 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2554564
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697