Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2010 09:44 - Мартенски постинг
Автор: victoriavselena Категория: Бизнес   
Прочетен: 13323 Коментари: 43 Гласове:
36


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


image

Обичам месец март.

Обичам и пролетта.

Обичам надеждата.

Обичам началата.

Понякога обичам и продълженията…

 

Какво да ви пожелая? Какво се пожелава на

Хора пожелали щастие? Да го постигнат!

Всеки своето, всеки когато е готов за него

Всеки където е готов да го срещне…да го разпознае и да го …задържи…ако иска…може и да го пусне да си скита по света, докато го срещне отново … и пак да се срещнат и пак да се зарадват едни на друг и… пак да се разминат…Има и такива моменти – когато се разминаваме с щастието си.Ах-а-а и да го докоснем, ама не – отмина ни и този път. Точно като при числата от тотото – когато аха-а-а да спечелим шестицата, там сме, наоколо сме, мирише на късмет и печелби, надушваме го, …ама на – пак тройка. Но важното е, че сме попълнили фиша, че сме дали възможност на Големия Вълшелбник да ни зарадва финансово. Даваме му шанс да ни ощастливи. Като си помисля, колко пъти даваме шанс на някого да ни направи щастливи? Колко пъти даваме на някой въможност да ни даде? Колко пъти не сме съвсем готови, зрели, отворени за да получим? Колко пъти отлагаме срещата си с щастието си "Не точно сега, не точно тук. Сега не е момента" и... знаете какво става по натам. Честно казано СТРАХ ни е. Страх ни е от успеха, от печалбата, от хубавото, от удоволствията, от наградите, от доброто, от любовта, от щастието.

Не ми ли вярвайте? Добре опитайте, поне днес. Докажете си(не на мен, на вас си докажете), че днес можете да бъдете най-спечелилите, най-успелите, най-добрите, най-доказали се, изпълнени с любов, удоволствия и наслади, радостни и щастиви хора. Хей така, дори на инат. Дори и да е само днес, а?

Честита ви Баба Марта щастливи хора!

 

 

 





Тагове:   постинг,


Гласувай:
36



1. mmmmmmmmm - Честита Баба Марта!:)))
01.03.2010 10:19
Много здраве и усмивки!:)))
Пролетно настроение и красиви пожелания от мен!За щастие,радост и късмет!:))
Готова ли си за щастието?!:)))
цитирай
2. edinman - Честита Баба Марта!
01.03.2010 10:34
Прекрасен дух/както винаги/!!! :))))
цитирай
3. stix - Честита Баба Марта!
01.03.2010 11:01
Да си жива, здрава и щастлива.
цитирай
4. mmagy - Честита Баба Марта!
01.03.2010 11:23
Здраве,благоденствие и щастливи усмивки!:)))
http://blog.eun.org/springday2009/upload/martenitsa.jpg
цитирай
5. troha - Толкова си права! Както винаги се гмуркаш
01.03.2010 11:36
в дълбочината на душата! Благодарност от мен!
цитирай
6. svoboda64 - Честита да е на всички ни!
01.03.2010 11:39
Румен и засмян ден!
цитирай
7. mamas - Честита Баба Марта, Виктория!
01.03.2010 12:20
Честита от мен и на всички, които ще надникнат тук :)) Физически ми е невъзможно да обиколя всички блогове, които следя, затова си позволявам да се присъединя към посланието на този великолепен постинг. Бъдете здрави и отворете сърцата си за щастието!
цитирай
8. анонимен - pozdrav
01.03.2010 12:35
Баба Марта здраве носи
пълна кошница с цветя
и на всеки на ръката,
връзва някаква мечта –
да я гледа, да я мисли
и да чака пролетта –
да се сбъдне и да цъфне
и да бликне радостта.
цитирай
9. tit - Честита Баба Марта!:):))
01.03.2010 12:40
Здраве и обич да донесе!:)
цитирай
10. malkiatprintz - Честита баба Марта и на теб, Викт...
01.03.2010 13:05
Честита баба Марта и на теб, Виктория :) Пожелавам ти да се превръщаш все повече и повече във вдъхновението на Неруда, написал тези редове :)
цитирай
11. ckarlet - ЧЕСТИТА БАБА МАРТА! Най-важното ...
01.03.2010 13:14
ЧЕСТИТА БАБА МАРТА!
Най-важното желая здраве, любов и късмет!
Всичко останало човек може да си го купи!:))
Пролетно настроение!
цитирай
12. nicodima - Честита пролет, Виктория!
01.03.2010 13:28
Нека тя да е изпълнена с топлина и обич за теб и близките ти хора!
цитирай
13. benra - ЧЕстита
01.03.2010 13:49
баба Марта! ПОжелавам ти много пролет в душата!
цитирай
14. injir - Честита бяла и червена Баба Марта!
01.03.2010 14:17
Честита бяла и червена Баба Марта!
цитирай
15. miaa - Честита Баба Марта! Пожелавам ти ...
01.03.2010 14:35
Честита Баба Марта! Пожелавам ти много радост,обич и късмет!
цитирай
16. victoriavselena - Т-о-о-о-о-л-к-о-о-о-в-а Мно-о-о-г-о-о-о-о
01.03.2010 14:39
се радвам че сме заедно и че сте тук, че ми пишете и много ми благодаря
защото няма нещо, които се подразбира, това че сте тук значи много за мен и ми е ценно. Благодаря, да ни е Чистита, Весела, Здрава, Плодоносна
цитирай
17. kasnaprolet9999 - Честита Баба марта и от мен,
01.03.2010 14:44
Днес навред раздавам усмивки и правя хората щастливи.
Облечена съм като мартеничка, с червени обувки, бели чорапи,
червена поличка, и блузка в бяло и червено, разделени вертикално по средата,
цялата обкичена с мартеници.
Казваш по-горе че ме обичаш, радвам се да го чуя :))
цитирай
18. dialog - хубаво, топло, мъдро
01.03.2010 14:51
и пожеланията ти като теб Виктория.
цитирай
19. izlagazia - Честно казано СТРАХ ни е.
01.03.2010 14:58
и точно тогава започваме да се излагаме и пред себе си и пред другите, хваща ни "сценичта треска" и...излагацията става голяма.
Да сте живи и здрави.
цитирай
20. vselena - Така светло ми стана...
01.03.2010 15:45
благодаря! Честичко трябва да си напомняме за щастието. :)
цитирай
21. lubopitstvo - Честита и на теб, Виктория!
01.03.2010 15:59
Много здраве и щастие :)
цитирай
22. hope17 - Вики, поздравления за
01.03.2010 16:09
първия различен и уникален пост, по случай първи март. Пожеланията ти и мъдростта са заразителни. Всеки ден си доказвам това, за което пишеш-че мога, че съм силна, че обичам...Желая ти винаги да имаш този дух и тази сила, за да ги даряваш на онези, които се нуждаят. Бъди здрава и щастлива :))))
цитирай
23. piccola - Виктория!!!
01.03.2010 16:32
Честита баба Марта! Здраве пожелавам на теб и всички посетители и читатели на блога ти! И решителност за презследване на мечтите!
цитирай
24. priqtel12 - Честита Баба Марта!
01.03.2010 18:14
Нека всички врати са отворени пред теб , а на затворените винаги да намираш ключа !
Поздрави!

цитирай
25. victoriavselena - колко изобилие се излива от моя блог
01.03.2010 18:56
чак си "завиждам". Изобилие от любов, сърдечност, приятели, взаимност, благодарност, радост, празници, щастие. Настина съм щастлива сред вас и ако пиша тук, то е защото вие сте моето вдъхновение. Благодаря ви за прекрасните мигове.
цитирай
26. kiarasoto - Дай Боже повече позитивни и добронамерени хора като теб !
01.03.2010 19:11
Щом желаеш другимо добро, то е все с теб !
Да бъде пожелание за всеки !
цитирай
27. kundalini - Честит ден.
01.03.2010 19:16
Небето и земята/Пижо и Пенда/ не винаги са сини и кафяви, понякога са просто бели и червени - символи - да ни напомнят, че винаги е важен ъгълът, от който гледаш и....начинът, по който приемаш света...
Поздрави, Victoriavselenа.:)
цитирай
28. gorivo - Понеже късно го прочетох :):):)
01.03.2010 19:59
Ще го направя утре ..и знаеш ли , мисля че е така , защото всичко е в главата ни , повярваме ли ще успеем :):):) Усмихната вечер ти желая :)
цитирай
29. анонимен - Много здраве и усмивки!:))) П...
01.03.2010 19:59
mmmmmmmmm написа:
Много здраве и усмивки!:)))
Пролетно настроение и красиви пожелания от мен!За щастие,радост и късмет!:))
Готова ли си за щастието?!:)))

цитирай
30. анонимен - Slunce i radost v dushite ni!
01.03.2010 20:17
Riskuvam i deistvam Vseki den!
Taka tryabva!Zaduljitelno shte sum shtastliva!
blagodarya Victorya
цитирай
31. анонимен - vsushtnost az sum Tanya!
01.03.2010 20:19
vsushtnost az sum Tanya!Chestita BaBA MARTA!
цитирай
32. tanuha06 - Честита Баба Марта!
01.03.2010 21:12
Желая много здраве и щастие!!!!!!!
цитирай
33. victoriavselena - Готова ли си за щастието?!:)))
01.03.2010 21:33
понеже ме попитаха два пъти, "разбрах намека" и ще отговоря - преди си мислех, че щастието, успеха могат да дойдат твърде голями и да ме "залеят", да ме удавят защото ще ме заварят неподготвена. Сега, когато знам, че аз самата си ги създавам, аз съм твореца все по-малко се страхувам от тях, защото идват по мой вкус и мярка.
Готова съм за щастието, приемам го сега, тук и от всички вас.
Дишам го с вас, прегръщам го с вас и...ми е хубаво.
цитирай
34. divna8 - Честита Баба Марта и от мен...
01.03.2010 21:48
Всичко най-добро, което мечтаеш -
Баба Марта да ти го поднесе...
Щастиливи събития сама ваеш,
Другото е...Велиденско ЯЙЦЕ...

С много усмивки от мен :):):)
цитирай
35. анонимен - А какво да правиме
02.03.2010 05:22
с нещастните?
Егоистка. Тях заобикаляш. Утива ти.
цитирай
36. ninaantonova - Честита Баба Марта!
02.03.2010 06:59
Много здраве, усмивки и любов с аромат на разцъфнали пролетни цветя. :)
цитирай
37. victoriavselena - до ном. 35 - анонимен.
02.03.2010 08:12
обичам анонимните злонамерници - предизвикват ме. Проверяват ме до къде съм стигнала по пътя си. Благодаря че си тук. Това, което искам да ти кажа е, че ИМАШ ИЗБОР:
- ДА СИ ОСТАНЕШ АНОНИМЕН ИЛИ ДА СЕ ПРИСЪЕДИНИШ КЪМ НАС,ХОРАТА С ИМЕНА
- ДА СИ ОСТАНЕШ НЕЩАСТЕН ИЛИ ДА СЕ ПРИСЪЕДИНИШ КЪМ НАС -ЩАСТЛИВИТЕ
- ДА МЕ ОБИЖДАЛ ИЛИ ХВАЛИШ
- ДА СЕ КРИЕШ ИЛИ ДА ЗАСТАНЕШ ОТКРИТО И ДА СИ КАЖЕШ - ДОБРЕ, АЗ НЕ ХАРЕСВАМ ЖИВОТА СИ, НО КАКВО МОГА ДА НАПРАВЯ ЗА ДА ГО ПОДОБРЯ.
- ДА СЕ ЗАПИШЕШ ПРИ МЕН - УЧИЛИЩЕ ЗА ЩАСТИЕ
- ЗАЩОТО ТИ ЗНАЕШ КАКВО Е ДА СИ ЩАСТЛИВ, ПРОСТО СИ ЗАБРАВИЛ, ЗАГУБИЛ СИ ПЪТЯ. ПРИЕМА ДА БЪДА ТВОЙ КОМПАС ПО ПЪТЯ КЪМ ЩАСТИЕТО ТИ.
- ЩО СЕ ОТНАСЯ ЗА ТОВА, ЧЕ СЪМ ЕГОИСТКА, БЛАГОДАРЯ ТИ, ЧЕ ГО ВИДЯ. АКО ЕГОИЗЪМ Е ДА СЕ ОБИЧАМ, ДА СЕ ГРИЖА ЗА СЕБЕ СИ, ДА ОСТАВАМ ВЯРНА НА СЕБЕ СИ, ДА ЕГОИСТКА СЪМ. ОТНЕ МИ ДОСТА ВРЕМЕ, СИЛИ, ПАРИ ЗА ДА СТИГНА ДО ТУК. ПОЖЕЛАВАМ ТИ ГО.
ЧЕСТИТА БАБА МАРТА И НА ТЕБ. РАДВАМ СЕ, ЧЕ НЕЩО В МОЯ БЛОГ ТЕ Е ПРИВЛЯКЛО.
цитирай
38. hikma - Честита Баба Марта!
02.03.2010 08:14
Много здраве и ЩАСТИЕ, за всички ни... :)
цитирай
39. victoriavselena - До всички вас
02.03.2010 08:14
благодаря ви че сте тук. За съжаление не мога да отговоря на всички лично, но искам да ми кажа, че всеки един от вас ми е много скъп и приемам лично всичко написано тук. Прекрасен ден, защото поста е мартенски, а ние сме само в начолото, нали? :)))
цитирай
40. lagrima - Благодаря ти!Благодаря не за по...
03.03.2010 00:42
Благодаря ти!Благодаря не за постинга,а за заряда,който носи!:)
цитирай
41. foxy1 - :)
03.03.2010 12:19
Чудесно казано .Точно за това си говорихме снощи с приятели...
Честит празник и от мен !
цитирай
42. анонимен - Много здраве и усмивки!:))) П...
28.02.2011 11:23
mmmmmmmmm написа:
Много здраве и усмивки!:)))
Пролетно настроение и красиви пожелания от мен!За щастие,радост и късмет!:))
Готова ли си за щастието?!:)))

цитирай
43. victoriavselena - Здравей Много кратно М
28.02.2011 12:12
Да, готова съм и е в мен. Толкова лесно се постига. Днес разхождайки се сутринта, установих, че допускам красотата на света все по близо до себе си.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: victoriavselena
Категория: Забавление
Прочетен: 2556809
Постинги: 853
Коментари: 4645
Гласове: 10697